Ancares4x4
Bienvenido, pasa y toma asiento!!!

Unirse al foro, es rápido y fácil

Ancares4x4
Bienvenido, pasa y toma asiento!!!
Ancares4x4
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

busco caña de cola de raton

3 participantes

Ir abajo

busco caña de cola de raton Empty busco caña de cola de raton

Mensaje por danigranvi Miér Jun 04, 2008 6:24 pm

muy boas. pois eso, que me viria de maravilla unha caña desas, porque estou bastante cansao da cucharilla, e quero iniciarme no mundo da mosca seca.... si alguien ten algo xa sabe!!


cuidarse
danigranvi
danigranvi

Cantidad de envíos : 16
Fecha de inscripción : 04/06/2008

Volver arriba Ir abajo

busco caña de cola de raton Empty Re: busco caña de cola de raton

Mensaje por Ancareño Mar Jun 10, 2008 10:39 pm

Yo tengo lo que buscas...pero no se hasta que punto el ratón puede pescar con su cola...jejejejjeje...si te vale, me avisas, lo tiene muuuuuy lago (el rabo)jejjejeje
Ancareño
Ancareño
Admin

Cantidad de envíos : 221
Edad : 39
Localización : Castelo de Frades/Vilarello de Donís...en el corazón de los Ancares
Fecha de inscripción : 25/04/2008

https://ancares4x4.superforo.net

Volver arriba Ir abajo

busco caña de cola de raton Empty Re: busco caña de cola de raton

Mensaje por diegowk Lun Jun 16, 2008 4:20 pm

Hola, eu levo unhos poucos anos pescando a cola de rata. Como primeira idea diriache que tes que ter claro onde vas pescar e que vas pescar. E dicir, se vas pescar en rios peques e con moita vexetacion arborea, eu colleria unha caña de 7 pes e liña 3-4. 7 pes veñen sendo unhos 2,1336 metros de caña. Para rios de montaña esta moi ben a verdade, pero son lances curtos, non esperes facer lances de 25-30 metros. Ca liña 3-4 e para troitas dun tamaño normaliño e para sentilas ben. Despois ahi xa entra o que queiras. liña de superficie, afogada..... O que tes que ter claro e que con estas liñas o baixo de liña ten que ser moi pequeno, dun quilo ou asi para que non o vexan as troitas. Entre a liña e o baixo que levas tes que ter claro que tes que pelealas e cansalas, con que a queiras sacar as presas partes todo.

Se queres rios mais grandes, tipo Miño o paso por Ourense, ou xa encoros, teste que ir a cañas de 9 pes para arriba. E liñas, que ven poden ser 4-5-6.

Se non queres pescar troitas e queres pescar black bass ou cousas asi teste que ir xa a liñas 9 ou asi. Liñas consistentes que aguantes os arrebatos deses depredadores.

Depois os carretes xa depende do gusto. Manuais ou automaticos. Non fai falla que te deixes moitos cartos no carrete por que todos funcionan mais ou menos igual de ben.




Tamén dicirche que eu uso a caña tanto para seca como para afogada para asi poder pescar a cola de rata todo a tempada, pero hai moitas veces que ou pesco a buldo por que non me colle a caña no río ou a culleiriña por que non entran a mosca moi ala. Esto significa que nunca te desfaras de todo da tecnica da culleiriña, senon que a utilizaras igual.

Tamen che diria que non desesperes, o principio veras que so faras enredar nos carballos, amieiros e vidos da beira do río, pero o final cando xa lle colles o tacto, faras unhos lances moi bos, sen necesidade de enganchos e dara os seus froitos.
Espero que che sirvira algo de axuda. Se non cando queiras falamolo mais deteñidamente.


Un saudo

PD: Perdón se vos resultou aburrido
diegowk
diegowk

Cantidad de envíos : 55
Edad : 40
Localización : Carballiño a 25 km de Ourense
Fecha de inscripción : 03/06/2008

http://cortafentos.blogspot.com

Volver arriba Ir abajo

busco caña de cola de raton Empty Re: busco caña de cola de raton

Mensaje por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.