Ancares4x4
Bienvenido, pasa y toma asiento!!!

Unirse al foro, es rápido y fácil

Ancares4x4
Bienvenido, pasa y toma asiento!!!
Ancares4x4
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Un novo por aqui

2 participantes

Ir abajo

Un novo por aqui Empty Un novo por aqui

Mensaje por diegowk Mar Jun 03, 2008 2:33 am

Boas, podese???? Son novo por aquí, son da provincia de Ourense, e anque vivo na capital son de Carballiño.Son un enamorado da caza, da pesca,dos deportes na natureza e como non do 4x4. De caza vou sempre por Carballiño, e en Zamora en Valderas. De 4x4 teño un Toyota Land Cruiser kdj 90 e un Jeep Grand Cherokee WH.


O Jeep é o que uso para viaxar e metoo por algun camiño que outro con algo de complicación, pero por agora con 7 meses tampouco o quero putear demaisado. A parte que as rodas que ten tampouco son do mellorciño para campo. Son unhas Wrangler HP e cando hai algo de lama deixan ver todalA suas deficiencias e empeza a saltar o ESP por todolos lados e a cruzarse o coche. Ainda así en cortas e cos tres bloqueos funciona a perfección.

É este:

Un novo por aqui Hpim1310ji0

Un novo por aqui Hpim1309zk3

O Toyota é o que uso para as rutas. De momento tampouco me podo meter en moitos lios, por que esta de serie. Só ten unhas BF-Goodrich All-Terrain en medida orixinal, un gps e-trek legen, unha eslinga de 10 metros co seu par de grilletes, unha emisora alan 48 multi, unha mini pala,mini machada e mini serra, ademáis do bloqueo traseiro que trae de serie. Pero por agora sen tocar cos estribos vou pasando por onde os meus colegas de coches preparados o fan. Un frontera 2.2 dti e un Montero de fai 14 años ou asi.

E este é o Toyota:

Un novo por aqui Img4644ky5.th

De caza, normalmente vou a caza menor.Perdiz, codorniz, lebre, coello. So fun dúas veces a caza maior en Ponferrada e matei dous xabaríns, un de cada vez. Teño cans de coellos e de perdices. De coellos teño unha podenca andaluza, pero e algo cabezuda. De perdices teño dous pointer e dous spaniel bretons.

De pesca, normalmente vou os ríos de alta montaña ou media. A miña tecnica de pesca soe ser ou ca culleiriña ou a cola de rata ou mosca afogada. Estas duas últimas a partires de maio son as que utilizo con unhos vos resultados.

Espero poder axudaros en algo e que vos me axudeis a min.


Un saudo
diegowk
diegowk

Cantidad de envíos : 55
Edad : 40
Localización : Carballiño a 25 km de Ourense
Fecha de inscripción : 03/06/2008

http://cortafentos.blogspot.com

Volver arriba Ir abajo

Un novo por aqui Empty Re: Un novo por aqui

Mensaje por Ancareño Mar Jun 03, 2008 3:01 am

Bienvenido Diego!!! Espero que te sintas agusto....e xa sabes, do que necesites, por aqui estaremos. saludos majo

PD: Felididades por eses Carrazos.Onde hay pasta, vese eh!!!! jeje
Ancareño
Ancareño
Admin

Cantidad de envíos : 221
Edad : 39
Localización : Castelo de Frades/Vilarello de Donís...en el corazón de los Ancares
Fecha de inscripción : 25/04/2008

https://ancares4x4.superforo.net

Volver arriba Ir abajo

Un novo por aqui Empty Re: Un novo por aqui

Mensaje por diegowk Mar Jun 03, 2008 3:30 am

Do da pasta non me podo queixar pero tampouco e para tanto;)


Un saudo
diegowk
diegowk

Cantidad de envíos : 55
Edad : 40
Localización : Carballiño a 25 km de Ourense
Fecha de inscripción : 03/06/2008

http://cortafentos.blogspot.com

Volver arriba Ir abajo

Un novo por aqui Empty Re: Un novo por aqui

Mensaje por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.